Skip to main content

#НСЗУ_для_Пацієнта

16-77 – це телефон контакт-центру НСЗУ. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.

Отже, 16-77 для пацієнта: в яких випадках дзвонити?

1. Дізнатись про найближчий заклад надання первинної медичної допомоги.

2. Дізнатись, чи має певний заклад охорони здоров’я договір з НСЗУ.

3. Запитати, які безоплатні медичні послуги можна отримати в закладі первинної ланки, уклавши декларацію з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром.

4. З’ясувати місце знаходження найближчої аптеки з “Доступними ліками”.

5. Запитати, які медичні послуги можна отримати з 1 квітня 2020 року у спеціалізованих лікарнях безоплатно в межах Програми медичних гарантій-2020.

6. Повідомити про порушення закладом ПМД Порядку надання первинної медичної допомоги (тут https://bit.ly/2NYnrK5 можна ознайомитись з Порядком) та дізнатись, як правильно подати скаргу та що зробити, аби отримати доступ до безоплатного пакету послуг на первинці.

Пам’ятайте, що лише у світі, створеному Джоан Роулінг, проблеми вирішуються за допомогою заклинання. У реальності кожна зміна або досягнення – результат дій та зусиль.

Дзвінок до 16-77 не матеріалізує миттю лікаря у вашій оселі.

Але вам буде надана повна інформація про маршрут до лікаря і перелік безоплатних послуг .

https://nszu.gov.ua/gromadyanam/pitannya-vidpovidi

https://www.facebook.com/nszu.ukr/?ref=py_c

Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний фтизіопульмонологічний центр»

Харківська область, 61096 м. Харків, вулиця Ньютона, 145