
16-77 – це телефон контакт-центру НСЗУ. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Отже, 16-77 для пацієнта: в яких випадках дзвонити?
1. Дізнатись про найближчий заклад надання первинної медичної допомоги.
2. Дізнатись, чи має певний заклад охорони здоров’я договір з НСЗУ.
3. Запитати, які безоплатні медичні послуги можна отримати в закладі первинної ланки, уклавши декларацію з сімейним лікарем, терапевтом або педіатром.
4. З’ясувати місце знаходження найближчої аптеки з “Доступними ліками”.
5. Запитати, які медичні послуги можна отримати з 1 квітня 2020 року у спеціалізованих лікарнях безоплатно в межах Програми медичних гарантій-2020.
6. Повідомити про порушення закладом ПМД Порядку надання первинної медичної допомоги (тут https://bit.ly/2NYnrK5 можна ознайомитись з Порядком) та дізнатись, як правильно подати скаргу та що зробити, аби отримати доступ до безоплатного пакету послуг на первинці.
Пам’ятайте, що лише у світі, створеному Джоан Роулінг, проблеми вирішуються за допомогою заклинання. У реальності кожна зміна або досягнення – результат дій та зусиль.
Дзвінок до 16-77 не матеріалізує миттю лікаря у вашій оселі.
Але вам буде надана повна інформація про маршрут до лікаря і перелік безоплатних послуг .